OPRACOWANIE MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH DO ROZDZIAŁU 31
prof. dr hab. Małgorzata Wiśniewska
Uniwersytet Gdański, Wydział Zarządzania, Katedra Ekonomiki Przedsiębiorstw
WPROWADZENIE
Dzięki temu materiałowi zapoznasz się, jak można się przygotować metodycznie do badania postaw i zachowań konsumentów żywności w ramach istniejących współcześnie trendów. Wcielisz się w członka grupy pracowników Działu Jakości i Rozwoju w przedsiębiorstwie specjalizującym się w badaniach rynkowych, korzystającej z wielu narzędzi, m.in. sondażu diagnostycznego, wywiadów pogłębionych, mystery shopping. Będziesz musiał/a przygotować odpowiednie narzędzie do badania, wykorzystać dane narzędzie, właściwie dobrać grupę potencjalnych konsumentów do badań, zgromadzić dane, odpowiednio je zinterpretować i zaprezentować.
MATERIAŁY DYDAKTYCZNE
ROZDZIAŁ 31
TRENDY KONSUMPCJI W ŻYWNOŚCI
prof. dr hab. Małgorzata Wiśniewska
Drodzy Studenci!
Poniżej znajdują się materiały, z których będziemy wspólnie korzystali podczas zajęć