Seminarium magisterskie
Kierunek: Zarządzanie
Specjalność: HR w zarządzaniu organizacją
Tytuł seminarium: Zarządzanie przedsiębiorstwem
Krótka charakterystyka tematyki seminarium:
- Zarządzanie zasobami ludzkimi (okresowe oceny pracownicze i systemy motywacyjne; projektowanie systemu wynagradzania pracowników; rozwój osobisty pracowników i plany karier; procesy rekrutacyjne).
- Zarządzanie zespołem (systemy motywacji pozytywnej; facylitacja; mentoring; coaching indywidualny, biznesowy, zespołu; przywództwo transformacyjne; przywództwo wspierające; edżajlowe zespoły projektowe; praca w zwinnym środowisku pracy; budowanie zespołowości).
- Zarządzanie procesami (cyfryzacja biznesu; procesy automatyzacji; transfer technologii, innowacji; sztuczna inteligencja; działalność operacyjna; mapowanie procesów biznesowych).
- Zarządzanie projektami (edżajlowe zespoły projektowe; edżajlowe metody pracy; projekt nowego biznesu, biznes plan; analiza finansowa przedsiębiorstwa; analizy inwestycyjne projektów).
- Kultura organizacyjna (multikulturowość, strategie inkluzywności, polityka różnorodności, zarządzanie w międzykulturowym środowisku pracy).
- Zarządzanie marketingowe (analizy rynku, mechanizmy zachowania konsumentów, marketing cyfrowy).
- Wykorzystanie różnych metod i koncepcji zarządzania w rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa (np. Lean Management, Kaizen).
Kierunek: Zarządzanie
Specjalność: Zarządzanie organizacjami
Tytuł seminarium: Zarządzanie przedsiębiorstwem
Krótka charakterystyka tematyki seminarium:
- Zarządzanie zasobami ludzkimi (okresowe oceny pracownicze i systemy motywacyjne; projektowanie systemu wynagradzania pracowników; rozwój osobisty pracowników i plany karier; procesy rekrutacyjne).
- Zarządzanie zespołem (systemy motywacji pozytywnej; facylitacja; mentoring; coaching indywidualny, biznesowy, zespołu; przywództwo transformacyjne; przywództwo wspierające; edżajlowe zespoły projektowe; praca w zwinnym środowisku pracy; budowanie zespołowości).
- Zarządzanie procesami (cyfryzacja biznesu; procesy automatyzacji; transfer technologii, innowacji; sztuczna inteligencja; działalność operacyjna; mapowanie procesów biznesowych).
- Zarządzanie projektami (edżajlowe zespoły projektowe; edżajlowe metody pracy; projekt nowego biznesu, biznes plan; analiza finansowa przedsiębiorstwa; analizy inwestycyjne projektów).
- Kultura organizacyjna (multikulturowość, strategie inkluzywności, polityka różnorodności, zarządzanie w międzykulturowym środowisku pracy).
- Zarządzanie marketingowe (analizy rynku, mechanizmy zachowania konsumentów, marketing cyfrowy).
- Wykorzystanie różnych metod i koncepcji zarządzania w rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa (np. Lean Management, Kaizen).