Link do formularza:
ORLEN Centrum Usług Korporacyjnych Sp. z o.o. to Spółka Grupy Kapitałowej ORLEN z ponad 17-letnim doświadczeniem w zakresie świadczenia usług rachunkowo-księgowych, kadrowo-płacowych oraz inwentaryzacyjnych.
Składanie porozumień, skierowań, wniosków o ubezpieczenie odbywa się w pokoju 104 u Pani Agnieszki Dormanowskiej (agnieszka.dormanowska@ug.edu.pl) po wcześniejszym uzgodnieniu terminu drogą mailową.
Program praktyk CZRUG adresowany jest do studentów Uniwersytetu Gdańskiego, którzy w ramach pracy licencjackiej/magisterskie podejmują zagadnienia odnoszące się do zrównoważonego rozwoju lub znajdują się one w zakresie ich zainteresowań.
Program staży składa się z: szkolenia w wymiarze 20% czasu stażu, przyglądanie się pracy ekspertów (job shadowing) - 20%, a w pozostałym wymiarze realizację zadań zgodnych z indywidualnym programem praktyki – 60%. Godziny i czas realizacji praktyk zależy od indywidualnych ustaleń kierownika Programu Stażowego CZRUG z praktykantem.
Kandydaci zainteresowani stażem proszeni są o przesłanie na adres czrug@ug.edu.pl listu motywacyjnego przedstawiającego zainteresowania związane ze zrównoważonym rozwojem (praca licencjacka, działalność w organizacjach społecznych, chęć związania przyszłej kariery zawodowej w obszarze SDG), w tytule maila praktyka studencka wraz z określeniem ilości godzin praktyk, które chciałby zrealizować w CZRUG. Praktyki będą realizowane od dnia 1.04.2021.
Zakres praktyki:
Program praktyk przewiduje szereg aktywności, które indywidualnie będą dopasowane do stażysty i związane będą z aktualnymi zadaniami i projektami prowadzonymi w Centrum. W ramach stażu student otrzyma zakres zadań z określonym godzinowo przydziałem dla ich wykonania. Centrum potwierdzi wykonanie praktyki zgodnie z wymaganiami regulaminowymi.
Zakres zadań: Realizacja działań projektowych, organizacja i udział w konferencjach międzynarodowych i ogólnopolskich, organizacja i udział w realizacji wywiadów pogłębionych, przygotowywanie (redakcja, edycja) materiałów popularnonaukowych, współpraca w zakresie prowadzenia mediów społecznościowych, przegląd doniesień prasowych, udział w szkoleniach i seminariach, opis aktywności: instytutów badawczych, agend politycznych i ekonomicznych działających w zakresie zrównoważonego rozwoju, udział w zespole przygotowującym raporty, realizacja projektów własnych związanych z zakresem działań CZRUG, w tym organizacja dyskusji i spotkań.
Wymagania:
Dostęp do Internetu
Podstawowa znajomość Agendy Zrównoważonego Rozwoju 2030 ONZ
Zdolność samodzielnej organizacji pracy
Dokładność, rzetelność, spostrzegawczość
Zapewniamy:
Szkolenie
Dostarczenie narzędzi niezbędnych do realizacji zadań
Bieżąca opieka merytoryczna opiekuna praktyk
Elastyczny czas pracy
Zaliczenie obowiązkowych praktyk studenckich
Możliwość zdobycia równocześnie doświadczenia w pracy badawczej i pracy z otoczeniem zewnętrznym (podmioty społeczne i gospodarcze współpracujące z CZRUG)
Możliwość poznania pracy przy realizacji projektów naukowych i edukacyjnych.
Firma przyjmie na praktykę, staż lub zatrudni na stałe
(możliwość pracy zdalnej)
studenta/studentkę kierunku Finanse i Rachunkowość
kontakt: a.rutkowska@mr24.pl
Asystent księgowego - stażysta
Branża: Księgowość
Forma zatrudnienia:Umowa o pracę
Stanowisko: Asystent księgowego - stażysta
Rodzaj pracy: Stała
Miejsce pracy: Gdynia
dane kontaktowe:
BALTIC FINANCE CONSULTANT Sp. z o.o. Sp. kom.
E-mail: rekrutacja@bafico.pl
Miasto: 81-369 Gdynia
Tel./fax:(58) 688 83 20
Ulica: Derdowskiego 7
wymagania:
- Gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji,
- Umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność, sumienność,
- Determinacja w realizacji celów, inicjatywa w działaniu,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Mile widziane minimum roczne doświadczenie w księgowości.
obowiązki:
- Samodzielne, rzetelne i terminowe prowadzenie spraw księgowych, pod nadzorem
doświadczonych pracowników działu księgowego.
- Zapewnienie prawidłowej komunikacji i przepływu informacji,
- Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego mających związek z zajmowanym stanowiskiem.