Koło Naukowe Katedry Marketingu
Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej Pryzmat działające przy Katedrze Marketingu Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim powstało w grudniu 2013 roku z inicjatywy studentów Wydziału Zarządzania. Opiekunami koła od początku działalności są dr Anna Dziadkiewicz oraz dr Urszula Kęprowska.
Główne cele stawiane przez członków prężnie rozwijającej się organizacji to praktyczne podejście do zagadnień marketingu, budowanie relacji wśród zespołu, rozwój umiejętności organizacyjnych oraz kreatywnie spędzony czas.
Stale powiększające się grono członków pozwala na szybki rozwój i poszerzenie działalności na wiele dziedzin.
Wybrane projekty Koła Naukowego Pryzmat to: Personal Branding Studenta – poszerzanie wiedzy wśród studentów na temat marki osobistej; Ogólnopolska Konferencja Biznesu i Nowych Technologii NetVision – udział w dwóch edycjach, odpowiedzialność za PR i promocję wydarzenia, współorganizacja spotkań z cyklu „PRosto na szczyt!” razem z Kołem Naukowym Public Relations, badania wizerunkowe – sporządzenie raportu dla Portu Gdynia i inne.
Zapraszamy na naszą stronę internetową: www.pryzmat.wzr.pl