Absolwent:
- Zna specyfikę różnych wydarzeń (artystycznych, sportowych, kulturalnych, korporacyjnych, itd.)
- Posiada niezbędną wiedzę oraz kompetencje w zakresie planowania i ich realizacji
- Potrafi samodzielnie opracować scenariusz, harmonogram i budżet wydarzenia
- Nabywa umiejętność postrzegania wydarzeń jako produktów w ujęciu marketingowym
- Potrafi określić interesariuszy oraz kreować wartość i pozytywne doświadczenia dla konsumentów
- Umiejętnie wykorzystuje kanały komunikacji marketingowej stosowane w gospodarce cyfrowej
- Posiada wiedzę potrzebną do zarządzania zespołem i pełnienia funkcji lidera projektu, jakim jest wydarzenie. Potrafi korzystać z praktycznych narzędzi event managera opartych na nowych technologiach
- Zna standardy profesjonalnej współpracy z podwykonawcami i mediami, lokalnym samorządem, służbami porządkowymi, zna podstawy protokołu dyplomatycznego i kluczowe przepisy prawne niezbędne przy realizacji eventów
- Jest przygotowany do podejmowania decyzji i zarządzania ryzykiem
W toku studiów Absolwent nabywa praktyczne i teoretyczne umiejętności potrzebne w trakcie pracy w branży eventowej.
Źródło: Unsplash.com