- specyfiki różnych wydarzeń (artystycznych, sportowych, kulturalnych, korporacyjnych, itd.),
- planowania i realizacji wydarzeń,
.- opracowywania scenariusza, harmonogramu i budżet wydarzeń,
- zna podstawy protokołu dyplomatycznego,
- zna kluczowe przepisy prawne niezbędne przy realizacji eventów
- zna standardy profesjonalnej współpracy z podwykonawcami i mediami, lokalnym samorządem.
- zarządzania zespołem i pełnienia funkcji lidera projektu, jakim jest wydarzenie.
- postrzegania wydarzeń jako produktów w ujęciu marketingowym
- potrafi określić interesariuszy oraz kreować wartość i pozytywne doświadczenia dla konsumentów
- umiejętnie wykorzystuje kanały komunikacji marketingowej stosowane w gospodarce cyfrowej
- korzysta z praktycznych narzędzi event managera opartych na nowych technologiach
- porafi samodzielnie opracować scenariusz, harmonogram i budżet wydarzenia
Absolwent jest przygotowany do podejmowania decyzji i zarządzania ryzykiem. W toku studiów Absolwent nabywa praktyczne i teoretyczne umiejętności potrzebne w trakcie pracy event managera.
Podmioty związane z branżą eventową np. Teatr Muzyczny w Gdyni, Międzynarodowe Targi Gdańskie, Agencje PR, Agencje reklamowe
5. Aby uzyskać dyplom ukończenia studiów w danej specjalności student musi zrealizować 3 z 5 specjalnościowych bloków tematycznych, realizowanych począwszy od semestru III-go: