Marketing
Tryb studiów:
stacjonarne, niestacjonarne
Informacja o kierunku studiów/specjalności
Sylwetka absolwenta
1. Absolwent posiada wiedzę z zakresu
- zagadnień ogólnoekonomicznych (mikroekonomii, bankowości, finansów, technologii informacyjnych, podstaw zarządzania, podstaw nauki o przedsiębiorstwie, statystyki),
- przedmiotów kierunkowych (marketingu, zarządzania marketingowego, badań marketingowych, zachowań konsumenckich),
- zagadnień specjalistycznych (marketingu usług, marketingu cyfrowego, marketingu na rynku kapitałowym, marketingu przemysłowego, marketingu wewnętrznego, budżetowania i audytu marketingowego)
2. Absolwent posiada następujące umiejętności
- Kreowania i realizacji strategii marketingu zewnętrznego, wewnętrznego i interakcyjnego organizacji
- Kierowania i realizacji działań PR zewnętrznego i wewnętrznego organizacji
- Kreowania i realizacji strategii działań marketingowych w mediach społecznościowych
- Planowania, przeprowadzania i analizy wyników badań marketingowych
3. Absolwent może podjąć pracę na następujących stanowiskach pracy
- Brand Manager
- Marketing Manager
- PR Manager
- Promotion Manager
- Social Media Specialist
- Merchandiser
- Product Manager
- Sales Manager
- Key Account Manager
4. Absolwent może podjąć pracę w następujących podmiotach
- Agencje reklamowe
- Agencje PR
- Agencje kreatywne
- Domy mediowe
- Media (TV, radio, prasa, itp.)
- Media społecznościowe
- Własna działalność gospodarcza
- Jednostki samorządu terytorialnego, urzędy
- Organizacje pozarządowe, społeczne
- Firmy doradcze i szkoleniowe
- Przedsiębiorstwa produkcyjne, usługowe i handlowe
Informacje dodatkowe
Marketing jest to specjalność z tradycjami, jedna z najciekawszych prowadzonych na Uniwersytecie Gdańskim. Program specjalności obejmuje aktualną, nowoczesną, szeroką problematykę z zakresu funkcjonowania współczesnego rynku i marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem.
Marketing jest to specjalność przygotowująca do pracy w działach marketingu i sprzedaży przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych, a także instytucjach publicznych. Program studiów uwzględnia także wymagania współczesnego rynku, a także zainteresowania studentów.
Nasi absolwenci pracują w działach marketingu, sprzedaży w przedsiębiorstwach, instytucjach, agencjach reklamowych, a także prowadzi własną działalność gospodarczą.
Program studiów
Lp. |
Przedmiot |
ECTS |
Roz. |
Suma |
Wyk. |
Ćw. |
Lab. |
Sem. |
Pra. |
Jednostka |
ŁĄCZNIE |
|
- |
|
|
|
|
|
|
- |
Z - zaliczenie, E - egzamin
« wróć